یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ |۵ صفر ۱۴۴۶ | Aug 11, 2024
معارفه رئیس هیئت امنای مدرسه علمیه ریحانه الرسول

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد به عنوان رئیس هیئت امنای مدرسه علمیه خواهران ریحانه الرسول(س) یزد معارفه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد کارگر شورکی مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد با حضور در مدرسه علمیه ریحانه الرسول (سلام الله علیها ) یزد با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا ابوئی مؤسس و رئیس هیئت امنای سابق این مدرسه علمیه و تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات ایشان و سایر اعضاء، حجت الاسلام علیرضا نجیمی، را به عنوان رئیس هیئت امنای مدرسه علمیه کوثر این شهرستان معرفی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین کارگر در این دیدار حکم انتصاب رئیس هیئت امناء را به حجت الاسلام نجیمی اعطاء و به بیان مراحل صدور حکم رئیس هیئت امناء، ساختار و آیین نامه ها و شرح وظایف هیئت امناء پرداخت و ضمن بیان نکاتی در راستای ارتقاء و ترمیم هیئت امنای مدرسه علمیه، خواستار عضویت و حضور دو نفر خانم علاوه بر مدیر مدرسه علمیه شد.

حجت الاسلام نجیمی از حضور حجت الاسلام والمسلمین کارگر و معاونین مدیریت استان در جلسه قدردانی کرد و بیان داشت: هم اکنون که این مسئولیت به بنده سپرده شده تمام تلاش خود را انجام می‌دهم تا به بهترین نحو برای سربازان مکتب اهل بیت خدمتگزاری داشته باشم.

وی همچنین از زحمات گذشته مرحوم حجت الاسلام والمسلمین ابوئی قدردانی داشته و خاطرنشان کرد: با همکاری دیگر اعضا نسبت به امور مدرسه علمیه تلاش می‌کنم تا در سال تحصیلی آتی، ساختمان جدید مدرسه آماده و در اختیار طلاب و اساتید قرار بگیرد. .

در این جلسه که آقای ابراهیم نقیب احمدی معاون اداری مالی، خانم رویا دهقانی معاون پژوهش، خانم مریم حسن پور معاون فرهنگی و خانم راضیه رحیمی ساماندهی و نظارت مدیریت حوزه علمیه خواهران استان نیز حضور داشتند، جلسه هایی با معاونین برگزار شد و کم و کیف اجرای برنامه های سالیانه مدرسه علمیه مورد ارزیابی قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha